2011. szeptember 9., péntek

Kristálybogyók ismét - Adrikari

Ilyen vidám ékszert még sohasem készítettem! Kifejezetten jókedvű, mosolygenerátor karkötő, nem mellékesen fantasztikus szép is (még jó, hogy szerény vagyok....! :) )

Készült csodás selyemfényű, kristályberakásos Polaris gömbökből, 10-12-14 mm nagyságban, ezüstláncon, Adrinak szeretettel:


Szerintem olyanok mint a selyemcukor:

Vagy azok a profi, jó minőségű lufik, amiket a rendezvényeken használnak a dekoratőrök:


Vagy mint a Polaris kristálybogyók :):)


Nektek mi a véleményetek?

4 megjegyzés:

Panka gyöngye írta...

Nekem nagyon tetszik:)Bohókás,vidám,kis csingiling:)

Betti írta...

Ezek a Polarisok annyira szépek!!! Nagyon szép karkötő lett!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nekem karkötőnek egy kicsit merész,de a bogyók nagyon tetszenek!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Szerintem baromi jó!!!

Megjegyzés küldése